دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

من سرم توی کار خودم بود

بعد یه روز یه نفر رو دیدم

اون این شکلی بود

ما اوقات خوبی با هم داشتیم

من یه کادو مثل این بهش دادم

وقتی اون هدیه ی منو پذیرفت من اینجوری شدم

ما تقریبا همه شبا با هم گفتگو میکردیم

و این وضع من توی اداره بود...

وقتی همکارا منو دوستم رو دیدن اینجوری نگاه میکردن

و من اینجوری بهشون جواب میدادم

اما روز ولنتاین اون یه گل رزمثل این داد به یه نفر دیگه

و من اینجوری بودم

و بعد اینجوری شدم

احساس من اینجوری بود

و بعد اینجوری شدم

بله!اخرش به این حال و روز افتادم

پدر عاشقی بسوزه

*

*

*

تموم شد

و واقعا هم بسوزه پدر عشق

نظر نظر نظر یادتون نره

مخصوصا هر کی عاشقه


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:37---16 مهر 1390
آهای آهای ، پیاده شو با هم بریم !
به ما عاشقا چه که تو رفتی با یکی از اون پسر های به درد نخوری دوست شدی که خود ما پسر ها هم محل بهشون نمی گذاریم.
خواهشن عشق رو خراب نکن خصوصا بالای منبر!؟!؟!
اصلا به دیونه ها از این کارا نیوده ! دختره دیونــــــــــــــــــــــــــ ــــه!!


محمد
ساعت22:43---15 مهر 1390
خیلی داستان جالبی بود ولی امیدوارم داستان من نباشه!
چون ...
کم کم داره از کارات خوشم میاد. می خوام بهت بگم : خیلی باحالی دیونــــــــــــــــــــــــه !؟!؟!؟!؟


asal
ساعت14:35---15 مهر 1390
salam golam mer30 be man sar zadi khoshal misham tabadole link konim
پاسخ:کردمت،منظورم اینه که لینک کردمت؛-)


barobax_love
ساعت9:25---14 مهر 1390
slm
mamnoonam ke sar zadi.....
webet kheyli aliye....
too webe make man matlab midam
khabari az ehsan nis....
kash....
fln
bye


سپيده
ساعت19:34---13 مهر 1390
سلام دوست گلم.......

من دوباره برگشتم....

اپم........

بدو بيااااااااااااااااا
پاسخ:بیبییییینننن،پ کو نظر تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فرزاد
ساعت14:45---13 مهر 1390
سلام عالی بودپاسخ:سیلام خواهش میکنم قابلی نداش؛-)

رضا
ساعت14:31---13 مهر 1390
سلاااااام ای دیووووووووونه آبرویه هرچی عاشق بود بردی.....یعنی چی آخه این چه کاریه؟؟؟؟؟با همه شوخی با عشق هم شوخی؟؟؟؟؟می کشمت
پاسخ:سیلام چیه؟مگه غیر از این چیزیه که گفتم؟اکثر عشقا همین شدن تو این دوره زمونه:-D


مرضیه جووووون
ساعت22:41---12 مهر 1390
سلاااااااام جیگملکم....خوووبی??بابا دمت گرم با این آپ خوشملت....واااایی بیچاره این نی نیه...دلم براش سوخت..بیچاره آخرش به کجاها رسید ..... نازییییییییی.پاسخ:سیلام اجی جوووونم،بیچاره عاشقا:-D دوست دارم بوس بوس بوس:-*

cholman khan
ساعت18:36---12 مهر 1390
دیوونه!این آهنگه؟اسپیکر رو تا ته ببندی با زم زر میزنه!چه قدر نظر میدی تو!بابا مردم!خب منظورت اینه که عشق اینه!هه هه!جالب بود!آخی ولی دفعه بعد حواست باشه عکس ها مثه هم نبود!
پاسخ:اره یه چندتاش فقط،حالا شما به بزرگواری خودت ببشخ کوچولووووووو:-)


بهاره
ساعت18:15---12 مهر 1390
سلام ممنون از حضور شما من شما رو لینک کردمپاسخ:بابا بیخی،چقد رسمی با من حرف میزنی...... راحت باش با من................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 209116
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران